Avatar billede jbh_denmark Nybegynder
18. august 2005 - 14:17 Der er 6 kommentarer

Mystisk Grafik Fejl

Mit problem er at når jeg tænder min pc kommer der i opstartsskærmen (Inden windows begynder at loade) en grafikfejl..
Ikke meget men bare så meget at den flytter et par pixels hvis man fortsætter med at starte pc'en på normalvis kommr der de samme fejl i windowsloade skærmen.. Man får så muligheden for at starte pc'en i normal eller fejlsikret tilstand, hvis man starter den i normal fryser den bare i sort skærm... Hvis man derimod starter den i fejlsikret fungere den uden problemer.. Nogen der kan give mig en idé om hvad fejlen kan være..???

Det er en Gericom.
2,8ghz
128 Nividia Grafik
512mb RAM
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. august 2005 - 02:14 #1
Opdater driveren til den sidste nye fra producentens hjemmeside !
Avatar billede dragonknight Juniormester
20. august 2005 - 09:12 #2
Er der udvikling her ? ?
Avatar billede jbh_denmark Nybegynder
23. august 2005 - 13:23 #3
At opdatere driveren var ikke muligt så sendte den til repration og venter nu på svar....!
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. august 2005 - 11:36 #4
Er der udvikling her ?
Avatar billede jbh_denmark Nybegynder
29. september 2005 - 17:10 #5
Sendte min computer til rep. og både grafikkort og harddisk var fuck....!! :-(
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. september 2005 - 19:49 #6
Så husk at lave et svar og acceptere eget svar.
Så er spørgsmålet lukket, og optræder ikke længfere på listen over åbne spørgsmål.
Og gør lige det samme ved andre af dine spørgsmål, tak :)