Avatar billede clint_hello Nybegynder
17. august 2005 - 17:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

MSN explorer-fejl forhindrer al passport-relateret login

Sidder hos svigermor og prøver at få computeren til at virke. Hun har fået installeret den der nye MSN-ting der samler IE, Messenger, Hotmail og alt andet MSN/passport relateret i samme interface / vindue -ting ... MEN

nu er der sket et eller andet med det program der gør at ikke alene selve MSN-explorer, men passport i alle Microsoft apps ikke virker ... altså kan man ikke bruge den "gamle" messenger (7.0) eller logge på hotmail gennem IE (men godt gennem Firefox) så på en eller anden måde går det der MSN program ind og piller ved alle sider der har en passport relation.

Når jeg starter et microsoft program op (Messenger, IE osv) kommer den med en besked (beskeden kommer inden jeg prøver at logge på noget):

#msntb_toolbar_full_name# kan ikke indlæse den tilhørende konfigurationsfil.

Og så noget med at man kan installere #msntb_toolbar_full_name# igen

Er der nogen der har en ide om hvordan man fixer den?
Avatar billede nurriz Nybegynder
18. august 2005 - 12:00 #1
http://toolbar.msn.com/

Installer den igen. Afsintaller den evt. først hvis den forefindes i tilføj/fjern programmer.
Avatar billede birgersteen Nybegynder
18. november 2006 - 14:57 #2
Jeg har det selvsamme problem. Jeg har prøvet at afinstallere den gamle version af MSN toolbar uden held. Jeg får følgende meddelelse: "Denne programpakke kunne ikke åbnes. Kontroller, om programpakken eksisterer, og om du kan adgang til den eller kontakt programproducenten for at kontrollere, om dett er en gyldig Windows Installer-programpakke".