Avatar billede acaba Nybegynder
12. august 2005 - 01:29 Der er 2 kommentarer

Problemmer med lyden!

hver gang når jeg tænder for computeren kommer der en mærkelig lyd der siger puff puff... og de lyde som man burde høre kommer ikke.... kun hvis jeg trykker på stanby og starter computeren igen.... kan i ikke hjælpe mig?
Avatar billede reezer Nybegynder
12. august 2005 - 19:24 #1
Lyder underligt- siger den bare 2 gange puf?
er det en helt nystartet computer som du køre med eller har det virket før?
Avatar billede acaba Nybegynder
13. august 2005 - 02:43 #2
den gjorde det fra starten af..... og nej ikke kun to gange, men den blev hele tiden ved.. indtil jeg trykkede på standby knappen... men jeg har vist rettet fejlen og den har ikke lavet det samme fejl endnu....