Avatar billede screem_brille Novice
11. august 2005 - 14:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Manglende funktion ?

Synes vi mangler funktionen at kunne blackliste brugere, (dvs hvis man ikke ønsker at at hjælpe dem), er jeg den eneste der har det sådan  ?
Avatar billede screem_brille Novice
11. august 2005 - 14:14 #1
grunden til dette ønske er mest for at kunne undgå at hjælpe brugere som beholder point selv, og andre lignende sager (nej dette har intet med point at gøre, emn at jeg personligt ikke ønsker at hjælpe folk som tager ens hjælp for givet, og man helst skal betale for at hjælpe dem)
Avatar billede roenving Novice
11. august 2005 - 14:17 #2
Tjah, med fare for at kaste benzin på en brand, så har Eksperten i tidligere versioner supporteret sådan en mulighed, men efter karma blev indført, har man kun muligheden for at ignorere udfra en bestemt karma-procent !-)
Avatar billede screem_brille Novice
11. august 2005 - 14:23 #3
hvilket jo ikke er brugbart, skulle jeg af en eller anden grund ikek have lyst til at hjælpe en somhar en god karma har jeg jo ingen mulighed for at undgå dette, medmindre jeg konstant sidder og krydsrefererer med en liste, og skal man til det, så tager det ALT for lang tid.

Det burde være muligt med et plugin til FF (som f.eks highlightede ord fra en bestemt liste, og derved kunne man nemt se om det var et spørgsmål oprettet af en af de personener man ikek ønsker at hjælpe)
Avatar billede screem_brille Novice
14. september 2005 - 00:18 #4
svar