Avatar billede gichael3257 Nybegynder
11. august 2005 - 09:51 Der er 2 kommentarer

Fjern domain listen ved login

Goddag.

Jeg har opsat en Windows 2003 Server med Citrix Metaframe XP.

Alt kører som det skal, men når en klient logger ind får den muligheden for at logge på 3 forskellige domainer (test, test2 og this computer). Det vil jeg gerne have fjernet så man kun har mulighed for at logge på test2. Hvordan gør jeg dette?

Jeg bruger Thinstation som klient.

Mvh Michael
Avatar billede karser Nybegynder
11. august 2005 - 09:57 #1
Hvis du har flere domæner på dit netværk, så er det derfor!

Jeg mener godt t man kan begrænse, gennem GPO, hvilke domæner der skal være tilgægenlige, men kan ikke lige huske hvor!

Undersøger det lige og vender tilbage! ;o)
Avatar billede gichael3257 Nybegynder
11. august 2005 - 10:25 #2
Grunden til at jeg har flere domainer er fordi citrix og domain controlleren har et domain, og en linux samba server har et andet domain(Indeholder alle brugere, med trust til domain controlleren)