Avatar billede jannhomm Nybegynder
03. august 2005 - 08:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

problem med opdatering af felt efter kørsel af makro.

Hej jeg kører en meget simpel sortering af en liste med makro, når mit excel ark starter. Men det giver problemer på en enkelt række i excelarket, hvilket bevirker at indtastning ikke gemmes i netop denne række, når jeg lukker excel arket.

Kan fremsende arket, hvis der er en som vil prøve at løse mit problem.
Avatar billede jannhomm Nybegynder
03. august 2005 - 13:31 #1
hm. ok det er relativt simpelt, er der ikke et par friske øjne ?

... tror mere det er et problem vedr. feltværdier? og ikke noget makro kode problem.

min kode er kun :

Private Sub Workbook_Open()
    Range("I2:J28").Select
    Selection.ClearContents
    Sheets("40 Vagt liste").Select
    Range("A4:B30").Select
    Selection.Copy
    Sheets("Fordeling").Select
    Range("I2").Select
    Selection.PasteSpecial Paste:=xlPasteValues, Operation:=xlNone, SkipBlanks _
        :=False, Transpose:=False
    Range("I2:J28").Select
    Range("J2").Activate
    Application.CutCopyMode = False
    Selection.Sort Key1:=Range("J2"), Order1:=xlDescending, Header:=xlGuess, _
        OrderCustom:=1, MatchCase:=False, Orientation:=xlTopToBottom, _
        DataOption1:=xlSortNormal
    Range("J31:J32").Select
End Sub
Avatar billede jannhomm Nybegynder
03. august 2005 - 15:39 #2
intet svar