Avatar billede cyber-system Nybegynder
31. juli 2005 - 18:32 Der er 4 kommentarer

Video Redigeringsprogram

Hej Eksperter. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få et lille fif andgående Video Redigeringsprogrammer.

Jeg har et Sone Digital Video Kamara som jeg er rigtig god til at bruge det bedste er nu når man skal lege med det man har optaget, men jeg er nu blevet træt af Microsoft Movie Maker 2
som er med i XP

Er der noget som kan anbefale et andet program, jeg vil gerne ofre en del penge hvis det er, og den må gerne kunne så meget så muligt. med en masse effekter og hvad der nu ellers findes

MVH
Thomas Kristensen

PÅ FORHÅND TAK

Bare vejret kunne være lige så god som eksperten.dk
Avatar billede jokkejensen Novice
31. juli 2005 - 18:42 #1
Syntes først du skal forsøge dig med nogle demo'er og drage dine egne beslutninger :)

http://www.adobe.com/products/tryadobe/main.jsp

på denne side er :

En lille udgave af premier, lidt skrabet, men billig : Adobe Premiere Elements tryout - PAL & NTSC

Den større og megetmere profesionelle udgave : Adobe Premiere Pro 1.5 tryout software for Windows

De kan begge anvendes i x-antal dage, så jeg vil anbefale dig at ligge ud med den lille, og derefter den store. Filerne du gemmer i Elemenst, kan senere bruges i den profesionell

http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/uk/Products/

Her fra kan et alternativ hentes..

Jeg har en meget lille smule erfaring med dem begge, og er begge anbefalelses værdige...
Avatar billede cyber-system Nybegynder
31. juli 2005 - 18:47 #2
mon ik adobe

de laver nogle rigtig gode produkter
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
31. juli 2005 - 19:23 #3
Adobe Premiere er et særdeles godt valg, men husk at bruge de originale encodere, hvis du skal have dit indhold på nettet.

Hvis du vil have noget der er bedre end Premiere, så er det professionelle systemer og så er prisen uhyggelig ...
Avatar billede jokkejensen Novice
31. juli 2005 - 19:58 #4
http://www.adobe.com/products/aftereffects/main.html

husk denne hvis du vil lave andre effekter...