Avatar billede zetn Nybegynder
28. juli 2005 - 00:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Filemanager i FCKeditor

Heysa, jeg forsøger at få FCKeditor til at virke med ASP, og alt funkter pånær når jeg prøver min filemanager, hvor jeg får fejlen:

XML request error: 500 server error (500)

jeg ved ikke om man kan sige udfra her hvad det præcist er der er galt, har forsøgt med en anden der er lavet til FCKeditor også, men den siger samme problem..

Håber nogen kan hjælpe mig.
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2006 - 16:00 #1
Mangler du stadigvæk hjælp
OleIb
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
27. februar 2006 - 13:38 #2
Har du styr på egne configuraltions ting ???

Om man kan smide noget med i asp der så ændre configuration .eller hvordanb ?
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2006 - 13:42 #3
Nej jeg har intet lavet i asp´en.
Konfigurationsfiler er som de skal være.
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
27. februar 2006 - 13:57 #4
JEg tænkte mere på en custom file...

De beskriver det her, http://wiki.fckeditor.net/Developer's_Guide/Configuration/Configurations_File

men jeg kan ikke få det til at virke.
Avatar billede zetn Nybegynder
27. februar 2006 - 23:25 #5
Det kunne være det var på tide egentlig at få lukket dette spørgsmål.

Problemet blev løst, men glemte helt dette spørgsmål var oprettet.

/lukker
Avatar billede kimborg Nybegynder
18. marts 2006 - 09:36 #6
Måske skulle du skrive løsningen så andre kan få glæde af det :O)
Avatar billede zetn Nybegynder
18. marts 2006 - 09:37 #7
Brugte en løsning jeg selv lavede.