Avatar billede snoozie Nybegynder
15. juli 2005 - 00:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Billeder der følger med når man scroller ned

Hej.

Hvordan får jeg et billede til at scrolle med ned, når man scroller ned?

Jeg har et billede, som jeg vil have til at følge med scrolleren. Kan dette lade sig gøre?
Avatar billede dj-meisner Nybegynder
15. juli 2005 - 00:42 #1
Opret det i Javascript kategorien, det har jo slet intet med php og gøre..
Avatar billede snoozie Nybegynder
15. juli 2005 - 00:44 #2
Ok
Avatar billede roenving Novice
15. juli 2005 - 00:49 #3
-- og så husk selv at lægge svar her og lukke, så du ikke kommer til at overtræde regelen om ikke at have to ens spørgsmål åbne !-)
Avatar billede snoozie Nybegynder
15. juli 2005 - 00:51 #4
aha tak