Avatar billede big_ossi Nybegynder
14. juli 2005 - 11:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

group by i xsl

Hey.

nå rjeg henter "category" ud af min wml med xsl kommer den men en lang liste.

Hvordan grupper man den så den kun viser 1 2 3 4 en gang og alle de gange de forkommer ?

bruge lige nu:

<xsl:for-each select="//category/dk">
<xsl:value-of select="."/><br/>
</xsl:for-each>
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
14. juli 2005 - 13:33 #1
I bunden af siden her er et eksempel på, hvordan du trækker unikke poster - er det det du vil have?
http://www.it-fjernundervisning.dk/XML-XSLT/XPath/XPath_aksenavne.aspx
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
14. juli 2005 - 13:41 #2
Ellers kan du finde en lang række gode grouping eksempler her:
http://www.dpawson.co.uk/xsl/sect2/N4486.html
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
27. juli 2005 - 10:39 #3
Er du kommet videre?
Avatar billede big_ossi Nybegynder
15. august 2005 - 15:28 #4
Hey.
Beklager.. havde helt glemt spørgsmålet pga alt for meget arbejde.

Jes har fundet en løsning, med at grupper efter dk og så køre det sammen med noget andet.. har glemt det igen.

Men siden virker *S* det er hovedsagen.

Læg et svar og du får points ;o)
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
15. august 2005 - 17:30 #5
Fint nok