Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
09. april 2001 - 00:39 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

ULOVLIGT!!!!

Cuteangels gives you a PIC OF THE DAY, each day. These pics are mostly found on the internet or bought by Danish or Swedish suppliers, and the girls are never older than 18, sometimes they are 16 or even as low as 15 years old, 100% legal by Danish laws. (You can turn this feature off if you believe it\'s illegal to see images like that where you live, or you can use our IP hide program, so no one can see your a member). Below you can see what kind of pics we show in the section. Offcourse the pics in the members section is in natural size, witch is much bigger than the ones showed.

HVORDAN HULEN ER \"leagel by dansih law\" INTET BØRNE PORNO ER LOVLIGT I DANMARK!! OG DEM HAR DANBAN LINK TIL!!!
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
09. april 2001 - 00:42 #1
Og det rager os en *BiiiiiiiiB*

Skriv en mail til danban !!!
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
09. april 2001 - 00:44 #2
netfreak14 okay, så piger der er under 18 bliver seksuelt fremstillet på internettet, hvilket vil ramme dem igennem hele livet, fordi nogen sindsyge stoddere sidder og onanere til sådan noget LORT! jeg syntes det er for galt! og det lort skal lukkes!
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
09. april 2001 - 00:48 #3
Så sagsøg dog danban.dk !
Avatar billede stigc Nybegynder
09. april 2001 - 00:49 #4
Grænsen i danmark går vist ved 15 år, så det er ikke ulovligt....
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
09. april 2001 - 00:55 #5
stigc..så du siger altså at guldlok sagen var en fejltagelse? hm? der var imellem 5-17 årige, og de var vidst ikke heeelt lovlige, og nej det er ikke lovligt at have under 18 på danske sider! meeeen what the heck, de giver mig 50øre pr. klik for jeg holder min mund

zip
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
09. april 2001 - 00:56 #6
zip = ziip (lukker munden)
IKKE EN NU BRUGER!
bare roligt :)
Avatar billede stigc Nybegynder
09. april 2001 - 01:01 #7
Avatar billede wermelin Nybegynder
09. april 2001 - 01:11 #8
stigc:
Jeg går ud fra du referer til dette:
\"Angår optagelserne et eller flere børn under 15 år, vil de personer, der efterfølgende befatter sig med de fotografier eller film, der blev resultatet af optagelserne, dog efter omstændighederne kunne straffes for overtrædelse af straffelovens § 235 om børnepornografi. Det samme gælder imidlertid ikke, hvis optagelserne angår unge, der hører til i aldersgruppen 15-17 år.\"

Men der står samtidig:
\"§ 230. Den, der optager utugtige fotografier, film eller lignende af en person under 18 år med forsæt til at sælge eller på anden måde at udbrede materialet, straffes med hæfte eller fængsel indtil 2 år, under formildende omstændigheder med bøde. § 226 finder tilsvarende anvendelse.\"

Avatar billede goulduck Nybegynder
09. april 2001 - 06:43 #9
Alt under 15 år er forbudt.
15-17 år, må godt være nøjen modeller, men ikke indgå i samleje.
18+ ja, de må \"hvad de vil\"
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. april 2001 - 08:16 #10
goulduck har ret, som så mange andre, men mener du at det er ulovligt, så kan du anmelde børne porno på politiets hjemme side! www.politi.dk
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
09. april 2001 - 12:55 #11
....loven sutter, det er sq for dårligt.....
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. april 2001 - 14:22 #12
hvorfor det?

Er man 15 er det lovligt!
Er man 18 må man stemme!

Sådan er regler.
Hvis du er utilfreds, så klag.
Hvis du mener de laver noget ulovligt så meld dem, sådan er loven, simpelt ikke.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. april 2001 - 15:30 #13
Her er fra politiets hjemme side:

§ 222 Samleje med børn under 15 år
Den, som har samleje med et barn under 15 år, straffes med fængsel indtil 6 år.
Stk. 2.
Har barnet været under 12 år, eller har gerningsmanden forskaffet sig samlejet ved tvang eller fremsættelse af trusler, kan straffen stige til fængsel indtil 10 år.

§ 235 Børnepornografi
Den, som erhvervsmæssigt sælger eller på anden måde udbreder utugtige fotografier, film eller lignende af børn, straffes med bøde, hæfte eller fængsel indtil 2 år. På samme måde straffes den, som i en videre kreds udbreder sådanne fremstillinger.
Stk. 2.
Den, som besidder eller mod vederlag gør sig bekendt med fotografier, film eller lignende af børn, der

1) har samleje eller anden kønslig omgængelse end samleje. 2) har kønslig omgang med dyr eller 3) anvender genstande på groft utugtig måde, straffes med bøde eller under skærpende omstændigheder med hæfte eller fængsel indtil 6 måneder.
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
09. april 2001 - 16:11 #14
....loven sutter, det er sq for dårligt.....
Avatar billede goulduck Nybegynder
09. april 2001 - 18:18 #15
Jeg spørger bare ... har du ikke et link? :-P

(Kunne ikke lade være!!)
Avatar billede data2k.dk Nybegynder
09. april 2001 - 18:23 #16
Shit mand...
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
09. april 2001 - 20:58 #17
jo da

nej jeg syntes faktisk det er fint at i ser siden. ikke på grund af porno men på grund af deres info

www.whitehat.dk/allcelebz på min forside er der et banner :) tryk der og du komemr ind på siden, og jeg tjener 50øre :)
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
09. april 2001 - 20:59 #18
VEEEEENT!!

gå ind på mit mini site, der er linket!
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
09. april 2001 - 21:00 #19
Avatar billede data2k.dk Nybegynder
09. april 2001 - 21:02 #20
pervers
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
09. april 2001 - 22:06 #21
mig? Jeg har sq sendt en mail til politi.dk og net police, og en eller anden childrens fund (dem der var med på tv2). Så jeg tror sq ikke jeg kan gøre mere.
Avatar billede dalab Nybegynder
09. april 2001 - 22:10 #22
- men hvofor ligger dette spm. under virus?
Avatar billede data2k.dk Nybegynder
09. april 2001 - 22:17 #23
Han er forvirret
Avatar billede dalab Nybegynder
09. april 2001 - 22:26 #24
he he
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
09. april 2001 - 22:36 #25
mig? forviret, nej jeg lagde dette under virus da det vil skaffe folk ind der er imod sådan noget lort. Skulle meget hurtigt bare finde en katagori, såå det blev den. Og jeg er skam ikke forvirret :) sidder bare og opdatere min side

(SOM JEG IKKE MÅ SIGE ER OPDATERET)
Avatar billede thomas_bork Nybegynder
26. juni 2008 - 14:01 #26
Det er da ulovligt at piger under 18 er nøgenmodel på film!