Avatar billede subzero69 Nybegynder
30. juni 2005 - 17:30 Der er 1 kommentar

Programfejlsmeddelelse når jeg lukker explorer?

Hver gang jeg lukker et vindue af IE ned popper en advarsel op hvor der som overskrift står: "Acrobat IEHelper: ieexplorer.exe - programfejl." Derefter: "Instruktionen ved 0x02673798 referedede hukommelse ved 0x01ffad58. Hukommelsen kunne ikke "read"

Jeg af afinstalleret og geninstalleret acrobat reader. Jeg har kørt antivirus og fjernet spyware.
Men det er der stadig. Hvad er problemet.

//sub
Avatar billede subzero69 Nybegynder
06. juli 2005 - 17:14 #1
Ingen der har noget????