Avatar billede michael-k Nybegynder
18. juni 2005 - 18:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man bestemme hvad browser vindue programmet skal preview i

Jeg syntes det møg irreterende at når man previewer i Dreamweaver at den så bare tager det browser vindue man sidst at brugt.

Kan man ikke definere at den skal tage et bestemt vindue i henholdvis firefox og IE, eller er det bare noget man må leve med ?
Avatar billede webt Nybegynder
18. juni 2005 - 18:42 #1
Så vidt jeg ved er der ingen mulighed for dette, men når du bruger firefox kan du da få den til at klare problemet: Tools --> options --> advanced --> tabbed browsing, her kan du sætte den til at loade vinduer fra andre programmer som du lyster. Skal ikke kunne sige om IE har en lign. mulighed

Mvh
Martin
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. juni 2005 - 19:46 #2
Perfekt lige hvad jeg manglede :)

IE er enlig lige godt da jeg ikke bruger den andet end at teste i.

Så smid et svar :)
Avatar billede webt Nybegynder
18. juni 2005 - 22:45 #3
Du får lige et svar :) glad for at kunne hjælpe

Mvh
Martin
Avatar billede michael-k Nybegynder
19. juni 2005 - 11:21 #4
Er jeg også :) takker