Avatar billede jens_bach Nybegynder
14. juni 2005 - 11:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

lukning af gamle spørsmål.

Hej...

er det ikke mulig og gøre nået ved de gamle spørsmål!

fx.

1. lave en knap som brugerne kan trykke på, og efter 10 unikke bruger har klikket lukker spørsmålet. de point som er i spørsmålet bliver taget fra brugeren og smit ud.

2. lad 10 bruger ryde lidt op.

3. 'slette' spørsmål som er over 60 dage.
Avatar billede screem_brille Novice
14. juni 2005 - 11:17 #1
kunne være rart, men som det er nu, bør de koncentrere sig om at få de andre dele til at virke først (og tror ikke på at det bliver sådan som du foreslår selvom det kunen være rart)
Avatar billede jokkejensen Novice
14. juni 2005 - 12:17 #2
Jep slet en vidensdatabase med over ½ million svar :)
Avatar billede arne_v Ekspert
14. juni 2005 - 13:45 #3
principielt er det ikke et problem med åbne spørgsmål i sig selv

blå flag er ikke så meget pænere end grønne flag

problemet er hvis der er lagt svar eller kommentarer som giver god vejledning
og svarer ikke giver feedback, fordi så kan dem som senere finder spørgsmålet ikke
se om det har hjulpet, og dem som har deltaget føler sig til grin over
at hav ebrugt tid på spørgsmålet

jeg tror derfor ikke meget på hverken #1 eller #3 - fordi de vil bare fjerne
nogle grøne flag uden svar - og hvad så

#2 har tit været foreslået - og jeg mener at www.experts-exchange.com kører
på en måde som ligner

det var en oplagt mulighed, men der kan godt blive meget ballade ud af det,
protester over vurderinger, beskyldninger om vennetjenester (goiver du mig i spm. X,
så giver jeg dig i spm. Y) etc.
Avatar billede screem_brille Novice
14. juni 2005 - 15:55 #4
ganske enkelt, har man et spørgsmål åbent i så og så lang tid, uden at lukke eller melde tilbage, så lukkes der for muligheden for at oprette nye, det ville stoppe det med at folk spørg 10 gange uden at lukke, det er de færreste som har mere end 1-2 spørgsmål som de bare må have svar på med det samme.
Avatar billede jens_bach Nybegynder
15. juni 2005 - 10:26 #5
mht til punkt 3. så var det ment som at man skulle lave en ny status fx hvidt flag for spørsmål som der ikke er sket nået med de siste 60 dage.
Avatar billede arne_v Ekspert
15. juni 2005 - 13:43 #6
det lyder som en udmærket ide at grønne flag blev hvide efter 60 dage
Avatar billede screem_brille Novice
15. juli 2005 - 03:16 #7
kan man forvente noget feedback eller ?
Avatar billede jens_bach Nybegynder
15. juli 2005 - 10:58 #8
ja, det vil jeg da være rart. :)
Avatar billede jens_bach Nybegynder
08. november 2005 - 11:36 #9
:)