Avatar billede doodoo Novice
27. maj 2005 - 10:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jamen det er jo ikke billedbehandling

Hey hey

Jeg sad lige og ville ind at se om jeg kunne hjæpe folk i Illustrator...
Her faldt jeg over at både Illustrator og Freehand ligger i billedbehandlings kategorien..

- Her hører de da overhovedet ikke hjemme
Forslår derfor de her 2 programmer skal i en kategori for sig selv - måske "Vektorer" eller "DTP - Desktop publishing"

enig eller uenig i det?
Avatar billede hcma Novice
27. maj 2005 - 11:13 #1
det er nok fordi at billedbehandling af mange ligestilles med grafik.
Og du kan forresten heller ikke oprette et spørgsmål i Illustrator (kategorien har været død i et par år eller mere), så de fleste spørgsmål vedr. Illustrator lægges i Photoshop.
Avatar billede doodoo Novice
27. maj 2005 - 11:24 #2
Mener stadig ikke den kan ligge i billedbehandling da det ville være det samme som at ligge Flash opgaver under Coding...

Men ja, den menu har været død længe, hvad er grunden egentlig?
Avatar billede hcma Novice
27. maj 2005 - 11:29 #3
kender ikke grunden
Avatar billede doodoo Novice
06. juni 2005 - 12:58 #4
ok - jeg lukker bare igen men debatten kan med glæde godt fortsætte...