Avatar billede nielsandersen Nybegynder
25. maj 2005 - 21:40 Der er 4 kommentarer

En simpel webservice

Hej
Er der nogen der kan vise mig et meget simpelt eksempel på hvordan man laver en webservice i asp?

Dette eneste webservicen skal kunne er at returnere et tal.
Avatar billede wilweb Nybegynder
25. maj 2005 - 21:46 #1
Jeg er ikke klar over om det er det du mener, men her udskriver du a som indholder 15

'udskriv tal

<%
a=15
response.write(a)
%>
Avatar billede wilweb Nybegynder
25. maj 2005 - 21:50 #2
åk, det var vist et niveau forkert jeg bakker ud...
Avatar billede nielsandersen Nybegynder
25. maj 2005 - 21:51 #3
nej det er ikke det jeg mente. jeg har to applikationer der skal kommunikere sammen via en webservice. Den ene er en asp applikation mens den anden er asp.net.

Så skal asp.net applikationen hente data fra asp applikationen via en webservice. Feks. antal varer.
Avatar billede fuxi Nybegynder
26. maj 2005 - 13:11 #4
Er med på en lytter, jeg har et lignende problem, jeg skal blot consume en webservice i ASP...