Avatar billede staz Nybegynder
25. maj 2005 - 09:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Digital styling

Jeg har leget lidt med at style en bil digital i Photoshop. Vil gerne have lidt konsktruktiv kretik =)

http://www.pixelstudios.dk/polo.jpg
Avatar billede venturer Nybegynder
25. maj 2005 - 09:49 #1
Ser meget vellykket ud. Du har nok også lige kigget i VMAX for nylidt :D

Eneste jeg lige kan komme på, er bremserne bag fælgen. Det er som om der er lidt for meget lys på dem (ikke samme lyskilde som resten af bilen).
De to lufthuller i siderne foran, har lidt highlights som får det til at ligne en mat buet overflade i stedet for det "gitter" (jeg tror) der skal være der.
Men ellers ret flot lavet :)
Avatar billede staz Nybegynder
25. maj 2005 - 10:01 #2
Ja jeg kigger da Vmax, men det var dog ikke derfor jeg begyndte =D

Er det skiven eller kaliberen som du syntes får for meget lys? Kan godt fælge dig, men ville gerne vide om det kun var skiven =D

Jeg skal lige have kigget på min kofanger i højre side da jeg godt kan se den er lidt "flad" derude. Takker ellers =)
Avatar billede venturer Nybegynder
25. maj 2005 - 10:09 #3
Jeg synes det er selve skiven. Kaliberen er lidt tætte på hjulet og lyset virker naturligt.
Avatar billede jakoba Nybegynder
25. maj 2005 - 23:25 #4
du blander bløde skygger (på kølerhjelm)
med hårde skygger (nede på kofangeren) der giver forvirring.

Jeg ved ikke om det betyder noget i denne sammenhøng, men funktionelt er karosseriet ubrugeligt lavt. den vil skrabe, bare der ligger en tændsikæske på vejen.

mvh JakobA
Avatar billede staz Nybegynder
03. juni 2005 - 15:51 #5
Kan godt se hvad du mener med skyggerne. Vil jeg se om jeg kan gøre noget ved. Det med hvor lav den er, det er bedøvende ligemeget. Hvis den skulle være ultra realistisk, så kunne jeg sikkert heller ikke sætte de fælge på, men det er nu engang bare for sjov =)
Avatar billede staz Nybegynder
05. juni 2005 - 23:24 #6
!