Avatar billede ysubhi Nybegynder
24. maj 2005 - 21:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bedøm side

Hej

Kan jeg få ris/ros til http://ysubhi.frac.dk ?

mvh.
ysubhi
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
25. maj 2005 - 00:06 #1
Tjaa ud over at jeg ikke kan lide den grønne farve sammen med gråtoner er det en meget nem og struktureret side du har disket op med der.

PERSONLIG_LEGEPLADS står der. burdedet ikke være PERSONLIGE_LEGEPLADS?

din andet box hvor der står at siden er kompatibel er underordnet i mine øjne.

I kontakt formularen virker slet og send knappen vist ikke. kan jo være frac's skyld.

Ellers meget flot og overskuelig side.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
25. maj 2005 - 00:08 #2
Skulle have været et svar!
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
25. maj 2005 - 00:11 #3
Forresten: Kan se at du har copyright nederst på siden. Burde der ikke også være en kommentar i din kildekole med at du har lavet den og et copyright derinde?
Avatar billede ysubhi Nybegynder
25. maj 2005 - 09:36 #4
brianalbertsen>tak for kommentaret :)
kontaktformularen er endnu ikke færdig, så for ikke at belaste koden, har ikke sat nogen <form> ind (derfor virker send og slet knappen ikke).
Det med copyright vil jeg lige kigge på.

venter lige med at se om der kommer andre svar, inden jeg lukker.
Avatar billede felix_meeske Nybegynder
12. juni 2005 - 15:06 #5
Fint lavet - men synes det virker dumt at den ikke fylder mere og ikke er centreret.
Avatar billede wanze Nybegynder
16. juni 2005 - 19:40 #6
Fin side, dog synes jeg ikke at den grønne passer så fantastisk sammen med gråtonerne heller, især ikke ved hover når der er grøn baggrund under den gråtekst i menuen.

Siden burde også centreres ihvertfald horisontalt og helst også vertikalt, hvis det er muligt ifølge w3-standarderne.