Avatar billede imma Forsker
24. maj 2005 - 16:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

grafikkort update

Hejsa jeg har mig et geforce grafikkort mx 440 tror jeg det hedder har lige købt et nyt tennisspil topspin hedder det... men den siger at jeg skal update min grafik kort driver da den ikke understøtter vertex og pixel shade version 1.1...

skal jeg ind på nvidias hjemmeside og opdatere,... eller er der nogen der kan hilfe
Avatar billede imma Forsker
24. maj 2005 - 17:20 #1
hmmm

ingen hjælp.. har lige opdateret med en kæmpe stor ny pakke ... men stadig samme problem
Avatar billede kasperlh Nybegynder
25. maj 2005 - 12:48 #2
'uden at kunne sige det med sikkerhed er jeg bange for at MX440 ikke understøtter pixel shaders, men derimod kun vertex shaders
- så hvis spillet kræver pixel shaders, er det nok ikke let at finde en løsning -

http://www.techspot.com/vb/all/windows/t-2184-Pixel-Shading.html

mvh.
Kasper
Avatar billede flyhigh Nybegynder
25. maj 2005 - 12:53 #3
Dit gfx kort kan ikke køre dit spil og du bliver nød til at kigge efter nyt hardwre (gfx kort) med mindre du under spilets 3d opsætning kan få den til at køre uden "de nye futures"
Avatar billede imma Forsker
26. maj 2005 - 16:18 #4
øv øv øv øv øv øv øv

DVS. der skal investeres i et nyt grafikkort hulk ....