Avatar billede vraa Nybegynder
20. maj 2005 - 11:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Login form i asp.net C#

Jeg er igang med at lave en login form til et cms bag et website. JEg har fulgt denne anvisning fra microsoft:

http://winfx.msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dv_aspnetcon/html/c18d320e-5125-4dc6-9b00-c160088d6c8e.asp

Men så er hele websitet afhængig af at der indtastes et kodeord. Jeg vil gerne have at der kun skal være kodeord på et bestemt bibliotek. Hvis siden hedder: www.siden.dk skal der kun være kodeord på www.siden.dk/cms og ikke hele sitet.

Hvorledes gøres dette?
Avatar billede skyggen2000 Nybegynder
20. maj 2005 - 12:26 #1
Det samme spg. må ikke være oprettet to gange. Læg selv et svar og accepter det. Jeg har svaret på det andet spg.
Avatar billede vraa Nybegynder
20. maj 2005 - 12:32 #2
Troede ikke jeg oprettede spørgsmålet første gang. Siden annullerede.

Jeg lukker her :-)