Avatar billede nrush Nybegynder
13. maj 2005 - 00:01 Der er 8 kommentarer

Harddisk forsvinder efter start af PC

Jeg har installeret to harddiske.
En SATA, den anden RAID.

SATA'en er fordelt på:
C:
D:
E:
F:

Og RAID på:
G:

Min kammerat fik forleden lov til at lege med min computer (pillet lidt ved nyt dvd-drev) og siden da har den være i stykker.
SATA disken fungerer fint, men det gør RAID disken ikke. Jeg får blot følgende besked når jeg forsøge at komme ind på den:

http://www.frip.dk/nRush/Fejl40.jpg

Håber i kan hjælpe, på forhånd tak!
Avatar billede dragonknight Juniormester
13. maj 2005 - 01:31 #1
RAID må betyde, at der er mere end 1 disk, og da der er rodet med DVD, så kunne det jo tænkes, at en at datakablerne er kommet løs til en af RAID diskene.
Avatar billede dragonknight Juniormester
13. maj 2005 - 01:35 #2
Hvis du forventer hjælp med dine problemer, så ville det være en enorm god ide, at få afsluttet dine gamle spørgsmål.

http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=nrush&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede nrush Nybegynder
14. maj 2005 - 13:45 #3
Jeg var faktisk inde og trykke på "Accepter" knappen på alle mine tidligere spørgsmål, INDEN jeg oprettede dette.
Der står et navn "xxx" og så står der accepter bag personens navn. Men den gider ikke uddele point. Hvordan kan det være?

Dit råd med datakablerne virkede midlertidig. Men da jeg gik ind i en bestemt mappe på drevet (nogle andre virkede fint) forsvandt disken igen!
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
17. maj 2005 - 19:49 #4
du skal markere det navn der er vist og derefter trykke accepter, hvis der er flere svarere, skal du også fordele point mellem dem.
Avatar billede dragonknight Juniormester
18. maj 2005 - 21:22 #5
Hvilken type RAID kører du 0 eller 1 ? ?
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
23. maj 2005 - 02:38 #6
prøv med nogle nye driver til din raid controller og se om det ikke løser dit problem.
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
23. maj 2005 - 02:40 #7
eller så prøv med nogle nye kabler da der ikke skal meget til før at de knæker inden i.
Avatar billede dragonknight Juniormester
31. maj 2005 - 12:33 #8
Er der udvilking her ? ?