Avatar billede viperfx102 Nybegynder
02. april 2001 - 23:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

God bog for nybegynder om PL/SQL

Er der nogle der kan anbefale en god bog om PL/SQL til en nystartet datamatikerstuderende. PÅ skolen bruger vi Introduktion til Oracle-programmering (ISBN 87-7724-756-6) den er dog meget kortfattet så en mere dybdegående bog ville være dejligt
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. april 2001 - 23:03 #1
Avatar billede jacobve Nybegynder
02. april 2001 - 23:06 #2
Hmm... jeg er lidt i tvivl om hvad perl har med Oracle at gøre? :-)

DEn bog du har foreslået fortæller da slet ikke noget om PL/SQL eller hva?
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. april 2001 - 23:10 #3
står da noget om perl...jeg er ikke analfabet
Avatar billede jacobve Nybegynder
02. april 2001 - 23:35 #4
Det er der heller ingen der ahr sagt, jeg er bare ikke helt med på hvorfor perl skal blandes ind i dette spørgsmål.

IDG´s bog \'Web Programmering\', har intet afsnit omhandlende PL/SQL, efter hvad jeg kan se, men det er rigtigt at bogen handler om perl.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. april 2001 - 23:54 #5
er pl ikke en forkortelse af perl???? de forkortelser har jeg set bl.a. på whitehats side.

undskyld misforståelsen :-)
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2001 - 08:42 #6
Den bedste bog om PL/SQL (og er opdateret til Oracle8) er

Oracle PL/SQL Programming
Steven Feuerstein, Bill Pribyl

Paperback - 1028 pages 2nd Ed (October 1997)
O\'Reilly UK; ISBN: 1565923359

Den dækker det hele, og gør det i et begyndersprog.
Avatar billede viperfx102 Nybegynder
04. april 2001 - 09:20 #7
Den smutter jeg ud og køber, tak!