Avatar billede joegge Nybegynder
08. maj 2005 - 16:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Slukning af pc

Min puter kan ikke slukke, jeg bruger windows xp pro og har ikke haft problemer før, jeg er nødt til at slukke på hovedkontakten da der kun kommer timeglas frem hvis jeg bruger systemet, nogen der har en ide til hvad det kan være.
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2005 - 16:58 #1
har du prøvet at sige log af og derefter lukke putteren på den måde?
hvad har af firewalls og antivirus programmer?

/anders555
Avatar billede joegge Nybegynder
08. maj 2005 - 17:13 #2
Nope det har jeg ikke, jeg har Norton antivirus 2005 ingen firewall.
Jeg prøver på den måde.

Tak
Avatar billede joegge Nybegynder
08. maj 2005 - 17:28 #3
Har prøvet at logge af, det dur ikke øv øv
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
08. maj 2005 - 17:37 #4
Prøv for sjovs skyld at skrive gpupdate /force i en dos
Avatar billede joegge Nybegynder
08. maj 2005 - 18:34 #5
Hvad sker der så
Avatar billede c-holst Novice
08. maj 2005 - 19:53 #6
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
09. maj 2005 - 08:59 #7
gpupdate /force opdatere dine sikkerhedsindstillinder + politikker, maskiner kan fungere meget langsomt under start / slut hvis firewall eller domaine blokerer for adgangen til denne
Avatar billede joegge Nybegynder
27. juni 2005 - 12:35 #8
Tak det virker nu men jeg kan ikke finde ud af at accepterer svaret
Avatar billede c-holst Novice
28. juni 2005 - 21:54 #9
er det mig der har hjulpet kommer her et svar