Avatar billede mestersimon Nybegynder
06. maj 2005 - 01:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Engelsk TLF-Nummer

Hey hey.

Fået et opkald fra England, kunne desværre ikke tage den- men vil derfor lige ind og søge på nummeret på deres gule sider.

Kunne så ikke finde en engelsk side hvor man kan søge på tlf numre? Kun nogle hvor det er navn og adresse?

Nogle der kender en sådan side?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. maj 2005 - 01:09 #1
Et oplagt forsøg ville være www.yellowpages.co.uk
Avatar billede mestersimon Nybegynder
06. maj 2005 - 01:11 #2
der kan man ik søge på tlf nummer.. kun navn og adresse? hvad jeg kan se?
Avatar billede popsy Novice
06. maj 2005 - 01:14 #3
Tror ikke det findes, har kigget alle linksene igennem i en privat eftersøgningsdatabase jeg er tilknyttet, og det nærmeste jeg kan komme, er denne oversigt over områdenumre. http://www.1areacodescountrycodes.com/international-country-codes-city-calling-code-united-kingdom-UK.htm
Avatar billede mestersimon Nybegynder
06. maj 2005 - 01:18 #4
mærkeligt... det samme her... kan dog se nummeret er fra london...
Avatar billede mestersimon Nybegynder
06. maj 2005 - 01:19 #5
gad vide om der er en form for lov eller noget imod det...!
Avatar billede popsy Novice
06. maj 2005 - 01:24 #6
Jeg tror bare det er svært at lave, der bliver jo uendeligt mange kombinationer med alle de områdenumre der.