Avatar billede dragonbook Nybegynder
05. maj 2005 - 17:04 Der er 1 løsning

Benyt kommatast i stedet for punktum ?

Jeg benytter AutoCAD på min bærbar, og da jeg savner tal tastaturet som er på et almindelig tastatur, har jeg købt et lille usb tastatur med disse taster.

Jeg har nu det problem at når jeg skriver f.eks. en længde i AutoCAD
eks.  2000.5 så skal man benytte punktum. På mit taltastatur har man som på et almindelig tastatur "kun" en kommatast.

Er det på nogen måde muligt at få AutoCAD til opfatte komma som punktum eller på anden måde gøre det muligt at bruge denne tast ?

Håber I kan hjælpe
Avatar billede dragonbook Nybegynder
08. maj 2005 - 21:12 #1
Har selv løst problemet ved at sætte mit sprog til engelsk = engelsk tastatur.