Avatar billede caslar Nybegynder
27. april 2005 - 12:09 Der er 6 kommentarer

Free-lance php & designer søges til større opgave.

Har netop indkøbt et udenlandsk community site som trænger til en større grafisk overhaling, samt implementering af betalingsløsninger etc.

Grundet tidsmangel søger vi en yderst kompetent freelancer, som vil tilgå opgaven efter nærmere instrukser, og bringe sitet i front blandt dets konkurrenter.

Krav: Ekspert på MYSQL, PHP, HTML, PHOTOSHOP - EVt. FLASH

Vi ønsker at se referencer på dit tidligere arbejde, herunder grafisk design i særdeleshed.

Du skal kunne bruge min. 20 timer pr. uge i min. en til 2 måneder.

Hvem kan løse denne opgave ?
Avatar billede cybermike Nybegynder
27. april 2005 - 12:15 #1
Du finder næppe en som er ekspert på både photoshop og php. Du kan finde nogen som kan lidt af hvert men så er de ikke særlig gode til nogen af delene :) Derfor vi har seperate kodere og dessignere tilknyttet. Either way koster de 450kr i timen, kode bliver selvfølgelig lavet portabelt, sikkert og stabilt, dit projekt er værdiløst hvis du efter 2 år skal lave det hele om fordi du vil have udvidet på det.

Du skal være velkommen til at kontakte mig så vi kan aftale hvordan og hvorledes eller simpelthen få en loosly snak om det :)

E-Mail: ekim@unifix.org
MSN  : ekimrebyc@hotmail.com

Jeg kan maile tlf nr til dig hvis du vil snakke telefonisk.

  Mvh
Mikkel Christensen
Avatar billede brego Nybegynder
27. april 2005 - 13:27 #2
Tja, det kunne godt vere at cybermike siger det er umuligt, men jeg kan godt bade PHP og Photoshop, og alt det andet (listen er lang) og eftersom jeg har ikke menage referencer (er studerende og har ikke haft tid for nu), vil jeg ikke tage meget for sadan en opgave ;)

Du kan kontakte mig pa kd@bplusf.net, sa kan vi tage den derfra.
Avatar billede g1um Nybegynder
28. april 2005 - 09:30 #3
Jeg kan løse din opgave og jeg har både viden(php,mysql,xhtml/html/photoshop/illustrator og flash), referencer og viden. Vil heller ikke tage mange penge for opgaven, (er også studerende).
Avatar billede g1um Nybegynder
28. april 2005 - 09:31 #4
... referencer og tiden ...
Avatar billede g1um Nybegynder
28. april 2005 - 13:43 #5
Kontakt mig gerne på glum.ua@gmail.com
Avatar billede william11 Nybegynder
17. maj 2005 - 09:45 #6
williamengbjerg@hotmail.com - ref: www.engbjerg.net
tjaa... hvad kan jeg sige.. lyder spændende.:)

// William11