Avatar billede scaniav8 Nybegynder
24. april 2005 - 14:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lave en chat, hvordan?

Hej...

Kan man med et program lave sin egen chat ?
Jeg ved godt hvordan man laver installations processen.

Spørgesmålet er bare om man med et program kan bygge sin egen chat op så den kan bruges imellem f.x 2 personer?
Avatar billede webcreator Nybegynder
24. april 2005 - 14:20 #1
Hvis du vil bygge din egen chat, kommer du ikke uden om at skulle programmere.
Til dette formål kan du vælge imellem en lang række sprog, herunder Java (platforms-uafhængigt), C++, C, C#, Deplhi, VB med flere.

Hvis din chat kun skal benyttes under Windows, så vil jeg anbefale dig at gå i gang med enten Deplhi (.NET) eller C# .NET
Avatar billede webcreator Nybegynder
24. april 2005 - 14:20 #2
- men for at gøre en lang historie kort ; det kan ikke umiddelbart lade sig gøre, at lave en chat med et byg-selv-program (i hvertfald ikke så vidt jeg ved :)
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
24. april 2005 - 15:08 #3
Okay tak :) Læg et svar, nu ved jeg hvad jeg skal gå igang med at læse om
Avatar billede webcreator Nybegynder
24. april 2005 - 15:09 #4
Snup du bare dine points igen :)
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
24. april 2005 - 15:10 #5
Okay tak endnu engang :)
Avatar billede webcreator Nybegynder
24. april 2005 - 15:16 #6
Det var så lidt :)