Avatar billede paletski Nybegynder
22. april 2005 - 22:16 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Upload af hjemmeside

Hej!
Jeg har påtaget mig at lave en hjemmeside for vores fodboldhold. Jeg har aldrig lavet sådan noget før, så holder mig til Frontpage. Men synes resultatet er blevet ok. Jeg ved, at jeg skal bruge et FTP(?) program til at uploade og har downloaded noget, der hedder Smart FTP. Men er der nogen her, der måske kunne guide mig igennem, hvordan jeg eksakt gør?

Håber på hjælp, tak!
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 22:20 #1
I adresse indtaster du serverens navn
i login indtaster du dit login navn
i password indtaster du password.

når du er logget er det blot drag and drop!

altså hiv dine filer over i smartftp
Avatar billede paletski Nybegynder
22. april 2005 - 22:25 #2
Og de skal ikke sorteres, bare smides derover alle sammen?
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 22:28 #3
nej bare uploades:)
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 22:29 #4
Det skal være sådan at i hvertfald index filen ligger i roden på serveren.. dvs. når man logger ind skal index filen kunne ses
Avatar billede paletski Nybegynder
22. april 2005 - 22:29 #5
prøver
Du skal nok få dine point, hvis det dur.
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 22:32 #6
Det gør det:) hehe endelig en person der bruger samme ftp program som mig selv hehe
Avatar billede perj Nybegynder
22. april 2005 - 23:00 #7
Avatar billede boxer Nybegynder
22. april 2005 - 23:10 #8
Hvorfor ikke bare uploade det med Frontpage?
Vælg ftp server og serverens navn. Det kan du se hos din internetudbyder.
Så mangler du bare brugernavn og password og så skulle det bare køre :o)
Avatar billede boxer Nybegynder
22. april 2005 - 23:17 #9
Ja ok - inde i Frontpage skal du lige vælge "Filer" og "udgiv websted" først :o)
Avatar billede paletski Nybegynder
23. april 2005 - 00:52 #10
tak for hjælpen!
Avatar billede kalp Novice
23. april 2005 - 03:01 #11
selv tak:))