Avatar billede zenne Novice
22. april 2005 - 15:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Afinstallation af gammel MSN version

Heya
Installeret forleden den nye MSN 7.0, og efter jeg havde gjort det, fortalte den mig at en nyere version var udkommet, jeg installeret, dette viste sig at være dumt, da en gammel version (4.7) tror jeg vist det er, blev installeret.

Hvordan fjerner jeg 4.7 versionen? I "Tilføj/Fjern programmer --> Windows Komponenter, har den IKKE et hak i firkanten?

OS: XP, Service Pack 1a

Endvidere kan jeg ik få 7.0 til at virke, nogen der ved hvor man kan downloade 7.0b, dansk version?

På forhånd tak :)
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 15:29 #1
er du nu helt sikker på det?:) sidst der var en der sagde det var det nu msn 7.0 han havde installeret.. msn 4.7 er jo som standard selv installeret!
Avatar billede zenne Novice
22. april 2005 - 15:40 #2
ja 100%...jeg fik MSN version 4.7 installeret, og kan på ingen måde få det fjernet..Har afinstalleret 7.0. Så sidder nu tilbage med en gammel version jeg ikke aner hvordan jeg skal afskaffe?
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 15:46 #3
Avatar billede zenne Novice
22. april 2005 - 18:43 #4
Mange tak :)
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 18:47 #5
selv tak:)
Avatar billede zenne Novice
22. april 2005 - 18:48 #6
Du ved ik noget ang problemet med den nye MSN, eller hvor jeg finder den gamle 7.0b
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 19:01 #7
desværre ikke:( det lidt svært at finde når der er kommet nyt af en eller anden grund
Avatar billede zenne Novice
22. april 2005 - 19:02 #8
Oki..helt i orden