Avatar billede logfiler Nybegynder
17. april 2005 - 10:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billede af tysk frimærke

Jeg søger et billede af et tysk frimærke, hvor Kielerkanalen er afbildet.

Om frimærket ved jeg at det er udformet for et landkort.

Hvis der er nogen der kan være behjælpelig med at finde det ret hurtigt, sætter jeg stor pris på det.
Avatar billede logfiler Nybegynder
17. april 2005 - 10:19 #1
Når jeg ser det - ved jeg om det er det jeg søger
Avatar billede miss-g Seniormester
22. april 2005 - 01:22 #2
Nu har jeg ikke lige en dansk-tysk ordbog ved hånden, men prøv at søge på tysk:

frimærker, kieler, posthus osv.

Bare et tip *S*
Avatar billede logfiler Nybegynder
27. maj 2005 - 12:33 #3
dette spørgsmål kommer ikke videre, hvorfor jeg derfor lukker det igen