Avatar billede peteontheblock Nybegynder
14. april 2005 - 13:23 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Er det iorden af cheate i spil?

Ja som overskriften siger.. er det iorden at cheate og hacke i spil som counter strike?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. april 2005 - 13:28 #1
Nej det er det ikke.

Og hvordan høre det hjemme i katagorien  Eksperten : Spørgsmål & Svar : Opgaver :: Grafiske opgaver :: Banner/logo
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. april 2005 - 13:41 #2
det er vel noget man selv bestemmer om man vil snyde i spil, dog ikke hvis det er på en online server med andre spillere. Du vil højst sandsynlig kunne læses i den pågældendes server/hjemmeside om regler og retningslinier for når du spiller online.
Avatar billede peteontheblock Nybegynder
14. april 2005 - 13:58 #3
Jeg beklager at den ligger i: Eksperten : Spørgsmål & Svar : Opgaver :: Grafiske opgaver :: Banner/logo

Må være komme til at smide den i den forkerte kategori sry
Avatar billede doggy82 Praktikant
14. april 2005 - 14:13 #4
Undskyld. Men det er da det dummeste spørgsmål.
Snyd er og bliver.. snyd.
Og snyd er selvfølgelig ikke i orden.
Det ødelægger spillet for de andre - og udviser dermed totalt disrespekt for andre mennesker.
Avatar billede Kengun Praktikant
14. april 2005 - 14:13 #5
Enig med triple-x

Hvis man spiller singleplayer så kan man selv bestemme om man vil snyde eller ik. Personligt synes jeg ik det bliver det samme at spille et spil efter man har slået snydekoder til. Jeg husker at jeg hyggede mig med Tomb Raider, men når jeg brugte snydekoder i det spil så mistede jeg interessen for spilet.

Hvis man snyder på multiplayer (online spil med andre spillere) så ridsikerer man at blive udestengt fra serveren. Bannet = Udestengt for "alltid". Kicked = Udestengt for en kort tid. - Du finder fort ud af om det er tilladt at snyde eller ik, ved at nogle opdager at du snyder. Men da kan det være for sent....

Der findes også programmer som lægges på spilserveren som kigger efter snydere, og hvis den opdager snyd så blir man bannet/udestengt.
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. april 2005 - 14:15 #6
og man opdager ALTID snyd, så lad være med at prøv på det.
Avatar billede popsy Novice
14. april 2005 - 14:18 #7
Såvidt jeg husker, så overtræder man faktisk de betingelser man accepterer ved installation, hvis man snyder i Counter Strike. Så i princippet kan man vel sige at det er forbudt?
Avatar billede doggy82 Praktikant
14. april 2005 - 14:21 #8
Og jeg fatter simpelt hen ikke at folk tør gøre det - man risikerer at miste muligheden for at spille sit yndlings spil. Bare fordi man troede det ku' være sjovt at snyde lidt. Det er bare ikke det værd.
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. april 2005 - 16:15 #9
popsy man overtræder vel ingen regler hvis man snyder i singleplayer, nu kender jeg ik spillet ret godt, men kunne da ik forstille mig at man overtrådte nogle regler der.

Jeg synes også det er dybt underligt folk tør at snyde online, for det første bliver spillet som kengun siger kedeligt for en selv, men det ødelægger det også for alle de andre der spiller? hvem er dum nok til at gøre det?
Avatar billede popsy Novice
15. april 2005 - 00:59 #10
Triple> Jeg ved faktisk ikke helt hvordan man skal fortolke det de skriver, men det er i retning af at det ikke er tilladt at modificere spillets filer osv osv osv, hele den der sædvanlige yadayada :)

Mon ikke det skal forstås lidt i retning af f. eks. brugen af no-cd cracks (Ved godt det ikke er det samme :) ). Altså, at filer som ændrer spillets funktion og som ikke er udgivet af spillets producent, ikke må bruges?
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. april 2005 - 07:47 #11
popsy - jo det er vi enige om, jeg snakkede kun snydekoder :)
Avatar billede popsy Novice
15. april 2005 - 09:28 #12
Tror ikke rigtigt man kan snyde via koder i CD, det er altid noget med modificerede spilfiler og den slags :)
Avatar billede popsy Novice
15. april 2005 - 09:28 #13
Ups, CS mente jeg :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. april 2005 - 09:29 #14
okay :)