Avatar billede Slettet bruger
13. april 2005 - 16:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Karma.. sikkert ikke første gang dette kommer op

Jeg har i et stykke tid tænkt på om det ikke ville være bedre, hvis det var muligt at se et brugernavn ud for hver karmabesked, så eventuelle "terrorister" der måtte være derude, bliver fjernet fra dette site.
Avatar billede screem_brille Novice
13. april 2005 - 16:11 #1
det er blevet diskuteret til hudløshed efterhånden *S* og jo det vilel det, men sådan bliver det næppe, gør som de fleste af os, tag det karma som er underskrevet seriøst, alle de andre er enten misundelige eller børnefornærmede personer som finder nydelse i at svine andre til mens deres støtte pædagog er optaget af en anden skarnsunge *GG*
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2005 - 16:22 #2
Hehe. Jeg synes bare det er lidt forstyrrende at se min blå bar blive mindre og mindre :o)
Avatar billede screem_brille Novice
13. april 2005 - 16:24 #3
hehe, ja men der er intet man kan gøre ved det, selvom der står i reglerne man skal holde et ordenligt sprog, så kan de intet gøre ved det, da de ikke har mulighed for at se hvem der skriver hvad i karma (hvordan man sp kan skrive i reglerne at man kan blive smidt ud osv. for overtrædelse for noget de ikek har mulighed for at kontrollere, forstår jeg ikke)
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2005 - 16:31 #4
Jeg er rimelig sikker på at experten har brugernavnet i deres database.. ellers er det lidt lol :o)
Avatar billede screem_brille Novice
13. april 2005 - 16:34 #5
Co admins siger de ikek kan se det, men ja det skal de have (i tilfælde af der sker et elelr andet kriminelt er det jo nok ikek så smart at sige til politiet, vi aner ikek nget som helst om dem der bruger sitet *G*)
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2005 - 16:53 #6
Jep, men det var egentlig bare for at få det op at vende igen. Da det åbenbart aldrig vil ske, tror jeg at jeg vil give dig point, smid svar *S*
Avatar billede screem_brille Novice
13. april 2005 - 17:04 #7
nu giver man ikke point for spørgsmål om ekspertens virkemåde (eller mangel på samme *G*) men her er ihvertfald et svar så det kan blive lukket ;)
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2005 - 18:24 #8
Hehe, i know.. derfor point ikke er sat såååå højt igen :o)
Avatar billede c-holst Novice
15. april 2005 - 09:41 #9
helt enig med jer andre. lær at leve med, at din karma bliver mindre og mindre.
læs de karma'er du får, og se om der er noget du kan bruge til noget.
ladvære med at gå for højt op i skidtet
lad være med at spekulere over hvem der mon har gidet svine dig til

kæmp for den gode stemning:-)
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2005 - 13:29 #10
jep, det mener jeg også.