Avatar billede kennijensen Nybegynder
13. april 2005 - 11:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Alarmadvisering virker ikke

Jeh har nu 2 brugere, hvor deres alarm-advisering i kalenderen pludselig ikke virker. Vi kører Notes 6.5.3 på Dansk.

I kalenderen er alarm advisering aktiveret. Jeg har prøvet at deaktivere og sætte til igen.

Dvs. hvis man sætter en alarm til klokken eks. 15.00, så sker der intet.

Alarm virker på alle andre clienter.

Er der nogle der kender en løsning ?
Avatar billede notes2c Nybegynder
13. april 2005 - 14:46 #1
Du kunne prøve og checke om note.ini parameteren $EnableAlarms=<0|1> er sat.

Kan ikke lige huske om det det er 0 el 1 som gør at alarmen ikke går af....
Avatar billede kennijensen Nybegynder
13. april 2005 - 15:12 #2
Den står til 1 i notes.ini
Avatar billede notes2c Nybegynder
14. april 2005 - 09:27 #3
Du kan jo altid prøve og fjerne den og se om det gør en forskel
Avatar billede kennijensen Nybegynder
14. april 2005 - 09:38 #4
Jeg genstartede notes server også kom alle sammen.
Jeg ændrede før genstart design til R5. Lukkede client ned og opgradere til R6 igen.

Så virkede det