Avatar billede egidiussen Nybegynder
09. april 2005 - 22:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke slå windows firewall til under SP2

Som overskriften lyder, så kan jeg ikke slå firewall til i WinXP - jeg får denne besked:
http://www.aard.dk/JS/firewall.jpg

Nogen som kan hjælpe???
Avatar billede kalp Novice
09. april 2005 - 22:17 #1
har du prøvet i kontrolpanelet som der står i beskeden du bør prøve?
Avatar billede egidiussen Nybegynder
09. april 2005 - 23:12 #2
Ja, der skriver den bare at jeg ikke kan få adgang til indstillinger for windows firewall af en ukendt årsag...
Avatar billede kalp Novice
09. april 2005 - 23:14 #3
er du logget ind som admin ? og er det lige sket?
Avatar billede egidiussen Nybegynder
10. april 2005 - 10:01 #4
Jeg er altid logget ind som admin
Avatar billede handbergdrengen Nybegynder
20. maj 2005 - 10:07 #5
jeg har lidt samme problem, men jeg får en besked om at tjensten ikke er aktiveret, er der nogen som ved hvordan den aktiveres?
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
20. juli 2005 - 10:39 #6
Gå ind i kontrol panel -> så til administration -> tjenester.

Der ser du efter at følgende service køre:

Sikkerhedescenter
Firewall/Internetdeling

Hvis de ikke køre slå det til automatisk.

Hvis dette ikke virker er du ikke administrator på maskinen.
Avatar billede egidiussen Nybegynder
20. juli 2005 - 16:18 #7
Hejsa
Jeg har prøvet alt, men intet virkede. Jeg løste problemet på samme måde som med så mange andre ting med windows: Format C:\