Avatar billede ukba Nybegynder
09. april 2005 - 20:39 Der er 6 kommentarer

Hvorfor er det en fed streg på min skærm?

Hej..
Er der nogle der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre for at fjerne en fed stiplet line fra min skærm forstår virkelig ikke hvorfor den er der?
Der er en masse streger som udgør den fede streg og den er rimlig irerterende at at glo på.
Sidder du med løsningen l dette problem så må du meget godt hjælpe mig...
Avatar billede ukba Nybegynder
09. april 2005 - 20:40 #1
Tak på forhånd...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. april 2005 - 20:54 #2
hvad er det for en skærm?
Har du mulighed for at taget et billede af det?
Avatar billede ukba Nybegynder
09. april 2005 - 20:57 #3
Det er en bærbar skærm, desværre har jeg ikke mulighed for at tage et billede af det...'Mærket på min bærbare er HP..
Og det er en XP....
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. april 2005 - 21:03 #4
Lyder som en fejl i skærmen, eventuelt i det flex kabel der sidder mellem computeren og skærmen (inde i hængslet) bliver det værre/bedre, når du vrider let i skærmen?
Avatar billede ukba Nybegynder
10. april 2005 - 16:09 #5
Nej det bliver ikke værre....
Har du en ide til hvad jeg skal gøre?
Jeg har hørt noget om der kunne være noget galt med skærmkortet og jeg skulle se efter mit nummer for at downloade en driver eller noget i den retning, men jeg ved ikke hvordan jeg skal tjekke mit nummer...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. april 2005 - 17:33 #6
Enten skal du hente det rigtige driver til maskinen: http://welcome.hp.com/country/dk/da/support.html hvis det ikke hjælper, tror jeg du har en hardware fejl, som du ikke selv kan udbedre og så er det på et HP service værksted du skal have hjælp.