Avatar billede nickern Nybegynder
09. april 2005 - 14:00 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

medskaber af shoplisten.tk

hejsa

jeg søger en som kan lave grafik/design til min side - shoplisten.tk

siden kan ikke ses pt da min host er nede:( (9/4 - 05)

men vil du hjælpe mig mest med designet og andet grafik, vil jeg gerne høre fra dig på mail - nickern@sol.dk

Hvis du kan hjælpe mig med at få siden meget populær vil jeg gerne belønne dit arbejde, men pt. har jeg ikke nok penge i kassen til at ansætte folk til at hjælpe...
Avatar billede bill20 Nybegynder
09. april 2005 - 22:20 #1
Har sendt mail.
Mvh.
*Bill
Avatar billede peteontheblock Nybegynder
14. april 2005 - 14:13 #2
Jeg er frisk...
Sender lige en mail
Avatar billede nickern Nybegynder
14. juni 2005 - 00:37 #3
lukket/