Avatar billede hansen Nybegynder
07. april 2005 - 12:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Google optager ikke siderne mere!

De sidste par sider jeg har tilføjet til Googles Add URL funktion, er endnu ikke blevet optaget i deres sider?

Normalt går der mindre end 7 dage fra tilmelding til optaget, men bare ikke mere?

Er der ændret i deres optagelses mønster eller hvad ?
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
07. april 2005 - 12:12 #1
Google add funktion er ud af drift (server fejl)

Ja, normalt finder google selv din side, når den næste gang crewler nettet.
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. april 2005 - 12:15 #2
Hvis der kun går 7 dage er du heldig, min erfaring er at det ingen effekt har at tilmelde ogat der går mindst en måned normalt 2 til 3 måneder. Der kan være sket følgende:

- Du har tilmeldt for hissigt og er røget i googles spamfilter. Hvis dette ersket, vil google normalt straffe hele dit site, enten ved at give dig en dårligere placering eller ved helt af fjerne dit site fra databasen

- Du har lavet et eller andet ulovligt på disse sider, hvorfor google ikke vil optage dem. Det kunne være hidden text, tiny text eller dublicatet content. Der er flere muligheder.

- Google er ved at opdatere sine databaser. Dette kan du undersøge ved at søge efter dit site i www.google.com, www2.google.com og www3.google.com. hvis derer forskel på resultater i disse 3 baser, vil google normalt være igang med en update.
Avatar billede hansen Nybegynder
07. april 2005 - 12:31 #3
google2 og 3 redirecter til hovedsiden, og giver dermed ikke mulighed for at se noget her mere !

Jeg tror ikke der er lavet noget ulovligt, en af siderne er www.honninghuset.dk
Jeg var inde på som man skulle taste ind før tilmelding, ikke som den danske side?

Så jeg tænkte det var noget med det at gøre, at de er ved at lave noget om eller lign.
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. april 2005 - 12:46 #4
Hvis google 2 og 3 redirecter, så er de ved at lave noget. Kik e.v.t. på googleforummet på http://www.webmasterworld.com her er bl.a. google medarbejdere til stede og her vil de første rygter og hard facts være at finde. Det er uden tvivl det bedste internationale googel forum (og SEO forum i almindelighed)
Avatar billede hansen Nybegynder
07. april 2005 - 13:49 #5
tak