Avatar billede doodoo Novice
04. april 2005 - 20:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Err 99 på Canon D300

Hey

Jeg var ude idag at skyde nogle pics med mit Canon EOS D300 Digital - efter jeg havde haft hans tele-objektiv på, melder mit cam Err 99 som betyder "En eller anden fejl, tag batteriet ud og i igen"...

Flot nok - men virker stadig ikke
- det lyder som om spejlet ikke går rigtigt ned og op igen (lyder tungt, hvis i forstår)

Nogen der ved om det er noget jeg selv kan ordne?
Avatar billede doodoo Novice
04. april 2005 - 22:30 #1
skal lige siges - den tager billedet - kan jeg se når jeg tænder og slukker igen!
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2005 - 21:25 #2
objektivet skulle vel ikke være et sigma som er ældre end 2 år ?
Avatar billede doodoo Novice
06. april 2005 - 00:14 #3
nop... canon 18/55 men var nede med det - fik et nyt og wola... de kendte heller ikke fejlen så de skrev det som fejl i cam'et

Lukket
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2005 - 18:40 #4
de sender vel objektivet over jeg vil da nødig købe et der har været ude hos en kunde hvis butikken tier om fejlen

bruger selv et canon d10
Avatar billede doodoo Novice
06. april 2005 - 18:49 #5
hehe - jeg fik kun nyt hus :)
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2005 - 22:16 #6
Avatar billede doodoo Novice
06. april 2005 - 22:43 #7
nej - havde ikke opdateret noget... vidste jeg ikke man kunne =) er ret ny i dette..

Hvad gør firmware?
Avatar billede doodoo Novice
06. april 2005 - 22:45 #8
men jeg har v. 1.1.1
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2005 - 10:24 #9
version 1.1.1 er sidste nye ,firmware er grundprogrammet i dit kamera ligsom din windows .

når der kommer en ny firmaware ligger du filen over på dit cf kort i roden sætter kortet i og tænder kameraet så opdateres det automatisk.
Avatar billede doodoo Novice
07. april 2005 - 12:28 #10
Okay - cool nok... jeg takker, men det lader til der ikk kommer opdatering så tit =) og mit har som sagt 1.1.1 på så det er jo fino
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2005 - 15:42 #11
ja har du spørgsmål vedr dit canon så sig til