Avatar billede reginho Nybegynder
04. april 2005 - 18:25 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hvorfor kan man nogle gange ikke opdatere firewallen?

Nogle gange kan jeg ikke opdatere min firewall.. Kan ikke forstå hva der sker..

Nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak.

Mvh
Reginho
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
04. april 2005 - 18:34 #1
Du behøver ikke at opdatere din firewall. Det behøver du kun hvis der er kommet en ny version, ellers er det ikke nødvendigt. Det er jo ikke ligesom med et antivirus
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. april 2005 - 18:38 #2
På mig virker det som om Sygate har sat en begrændsning på hvor mange der samtidig kan hente opdateringer til deres gratis version. Jeg tror de vil give dem der betaler en fordel, og det kan man jo godt forstå. Hvis du venter et par dage plejer jeg i hvert tilfælde at kunne update.

Det kan selvfølgelig også være at din sygate er corupted. Hvis du har mistanke om dette, så download en ny version afinstaller den gamle og installer den nye bagefter
Avatar billede reginho Nybegynder
04. april 2005 - 18:43 #3
Mange tak, det var lige hvad jeg skulle vide!

Mvh
Reginho
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
04. april 2005 - 18:44 #4
Tjaeh, hvis det var det der blev ment, så forstår jeg det ikke. Den kan da hentes mange steder, bl.a her http://www.download.com/3000-2092-10049526.html btw, den indbyggede opdatererings funktion i Sygate, kan man ikke regne med. Man skal selv tjekke om der er kommet nye versioner/builds