Avatar billede ulriksell Nybegynder
03. april 2005 - 14:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Råd og vejledning - køb af digitalkamera

Hej

Jeg skal til sydamerika i maj måned og er derfor fast besluttet på at købe et digitalkamera. Dog er jeg kommet i tvivl om valget på det store marked.

Kan i give mig råd om hvilke muligheder jeg har for at købe et godt digitalkamera til ca. 500-800 kr.
Det skal helst have:
- minimum 3 megapixels
- videofunktion
- desuden et hukommelseskort med minimum 64 mb.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Ulrik Sell
Avatar billede ulriksell Nybegynder
03. april 2005 - 14:29 #1
Nej vent.. Det må gerne koste 1000-1400 kr.
Avatar billede Chewie Novice
03. april 2005 - 15:45 #2
Der er ikke mange råd at give til et så billig kamera - ligegyldit hvad du tager billeder af vil du opleve at naboens er bedre .. hvis du kan leve med det :) så køb det første du ser på tilbud der opfylder dine krav
Avatar billede ulriksell Nybegynder
03. april 2005 - 19:26 #3
Okay, men alligevel mange tak for rådet.
Avatar billede zenze Nybegynder
03. april 2005 - 23:45 #4
Køb et brugt Canon A70 eller 75 eller et Olympus, men sørg for at prøve det inden du betaler. Der er rigtig mange, som hele tiden _skal_ have det allernyeste og det vil du kunne drage fordel af.
Avatar billede Chewie Novice
04. april 2005 - 11:07 #5
så lidt