Avatar billede kasper_dk Nybegynder
01. april 2005 - 12:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan holder man sin pc ren

Hej

Er der nogen der kender et super godt freeware firewall. Som er nemt at bruge..???

Har lidt problemmer med at holde pc ren

Har Norton 2004, Ad Aware, spybot

Ska man have andre programmer for at holde sin pc ren??

Tak på forhånd
Avatar billede vejmand Juniormester
01. april 2005 - 12:26 #1
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. april 2005 - 12:26 #2
Sygate fra www.sygate.com er en fornuftig gratis personlig firewall, men den gør det ikke allene. Kik forbi www.spywarefri.dk og se hvilke programmer de anbefaler.

Og overvej så at gå over til Firefox og Thunderbird som browser og mail klient, det meste skidt udnytter huller i IE og outlook til at komme ind
Avatar billede vejmand Juniormester
01. april 2005 - 12:27 #3
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. april 2005 - 12:42 #4
... og så holde sin putter opdateret fra WindowsUpdate ...

(Samt alm. snusfornuft!!!)
Avatar billede kasper_dk Nybegynder
01. april 2005 - 21:51 #5
Takker..håber jeg har givet jer point..hvis jeg ikk har må i undskylde..kan ikk ret godt finde ud af at give point
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. april 2005 - 10:35 #6
I skrivende stund er der IKKE afgivet POINT.
Læs om fidusen her: http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. april 2005 - 10:37 #7
GENERELT - foruden allerede nævnte værktøjer...

[Microsoft® Windows AntiSpyware]:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=321cd7a2-6a57-4c57-a8bd-dbf62eda9671&displaylang=en
Avatar billede vejmand Juniormester
02. april 2005 - 11:45 #8
I boksen ude til venstre markerer du navnene på dem du synes skal have point, og klikker på "Accepter"
Så er spørgsmålet rigtig lukket.  c",)