Avatar billede cleecer12 Nybegynder
01. april 2005 - 01:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor finder google slet ikke mine PHP sider?

Hej
Har kodet mine sider, hvor menuen linker med phpself, så hele siden faktisk bliver afviklet på den samme index fil. Dette tror jeg bevirker at google ikke kan finde hoved og hale i min side - tror jeg, eller hvad går galt?

Vedligger lige et link til en side jeg er igang med.. måske det hjælper til at forstå hvad jeg mener!

Håber der er nogen der kan komme med et forslag til at løse dette problem.
Avatar billede cleecer12 Nybegynder
01. april 2005 - 01:31 #1
Og her er linket: http://www.nyejydske.dk/index.php :o)
Avatar billede busschou Praktikant
01. april 2005 - 01:35 #2
Jeg vil umiddelbart tro det er fordi du ikke har en
<meta name="description" content="her er mit søgeord eller flere">
Avatar billede screem_brille Novice
01. april 2005 - 01:43 #3
Avatar billede screem_brille Novice
01. april 2005 - 01:47 #4
Avatar billede cleecer12 Nybegynder
01. april 2005 - 01:56 #5
Siden er under udarbejdelse, og normalt er der en del søgeord osv... Mener jeg har rimeligt styr på hvordan man laver metatags... Skal dog siges at alle min "sider" på siden har de samme metatags... Men det kan vel ikke være problemet? Undersøger lige dine links - Screen brille..

Og tak for svarene
Avatar billede cleecer12 Nybegynder
01. april 2005 - 02:11 #6
Screem b. tak for dine links har været ok nyttige... Men der er jo lang vej op af google's indeksering, nå det er spritnye sider... F.eks er min seneste side www.b-1950.dk forholdsvis ny, men den kan da findes. Tror det vigtigt at der er nogle store sider der linker til den, før der sker noget væsentligt i forholdet til søgeoptimeringen..
Avatar billede screem_brille Novice
01. april 2005 - 02:15 #7
Det vil jeg ikke udelukke du har ret i, jeg aner absolut intet om sådan noget *S* og tak for point *S*
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
01. april 2005 - 04:57 #8
Jeg vil bare anbefale dig at læse alle disse artikler (specielt dem fra bufferzone)

http://www.eksperten.dk/artikler/Generelt-IT/Soegemaskiner/

Google er ikke noget men adder sig til, den finder dig når der er nogle som linker til dig fra en side som findes i forvejen.

Og hvis dine meta data ikke passer med dit indhold (f.eks. fordi siden ikke er færdig) så bliver du blacklisted, eller sendt langt ned i systemet.
Avatar billede boxer Nybegynder
01. april 2005 - 08:15 #9
Du kan jo starte med at lade alle dine sider linke til hinanden. Kender du nogen der vil linke til dine sider vil det også hjælpe.
Avatar billede cleecer12 Nybegynder
01. april 2005 - 11:21 #10
tak for linket - Alister crowley - der er jo alt hvad man skal bruge for selv at hitte ud af det...