Avatar billede wreek99 Nybegynder
29. marts 2005 - 10:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Geforce 6800 GT + 2 computer = 1 skærm

Kan man sætte 2 computer til 1 skærm via en dvi - Vga converter, så der er 2 vga stik på grafikkortet og via. nvidia's software kan man dele skærmen op i 2 hvis det skulle værer ????

Det jeg mener er at på den ene halvdel af skærmen kan man se serveren og på den anden halvdel den computer jeg arbejder med..
Avatar billede wreek99 Nybegynder
29. marts 2005 - 10:30 #1
Det var et dumt spørgsmål......

Selvføldig kan man ikke det...

Man skal have 2 grafikkort og en 2-ports vga splitter....
Avatar billede wreek99 Nybegynder
29. marts 2005 - 10:31 #2
Sådan går det når man ikke tænker sig om....Før man skriver
Avatar billede screem_brille Novice
29. marts 2005 - 10:32 #3
Der findes ikke dumme spørgsmål,kun dumme svar ;) men nej du kan ikke splitte skærm billedet op på den måde (billigt)