Avatar billede calo2 Nybegynder
29. marts 2005 - 09:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Links til ADT tutorials! Helst DK

Hej!

Søger gode sider hvor man fra bunden kan lære at tegne 3D. Meget gerne på Dansk.

MVH

CALO2
Avatar billede krydset Nybegynder
29. marts 2005 - 09:38 #1
Jeg kan ikke give dig dem på dansk, da alle skriver sådane artikler på eng. så alle kan læse dem, men kan dig en bunke på eng, bare ved en søgning på google

http://www.google.dk/search?hl=da&q=autocad+tutorials&spell=1

Du må anskaffe dig en ordbog så du kan lære eng.'

Mvt Krydset
Avatar billede calo2 Nybegynder
29. marts 2005 - 09:52 #2
Tak for kommentaren;-) Det hjalp mig meget! Ved godt at artikler genneralt er skrevet på eng., men dette udelukker ikke at der kunne være lavet nogle på DK.
Avatar billede kalb Nybegynder
29. marts 2005 - 10:56 #3
Her er nok noget der kan hjælpe dig men ikke alt er gratis
http://cadoing.dk/
http://www.uhrskov.com/shop/default.asp?SetLng=1
Avatar billede calo2 Nybegynder
29. marts 2005 - 15:05 #4
Tak, kendte godt det første:-) Leder dog primært efter nogle gratis øvelser på dansk, men det kan godt være at det er lidt for meget at ønske sig;-)
Avatar billede calo2 Nybegynder
23. april 2005 - 00:21 #5
Hej Kalb.

Smider du ikke et svar så det spørgsmål kan blive lukket? _Havde overset den blandt mine andre spørgsmål.

Tak for hjælpe;-)
Avatar billede kalb Nybegynder
12. maj 2005 - 13:22 #6
ok
Avatar billede kalb Nybegynder
12. maj 2005 - 13:25 #7
kan ikke smide svar da der er accepteret