Avatar billede es-web.dk Nybegynder
29. marts 2005 - 00:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan jeg få Counter-strike steam til at gå igennem ISA

Jeg skal have sat en firewall op til et lan party hvor der skal spilles Counter-Strike, men jeg kan ikke finde noget på hvordan jeg laver en regl i ISA der gør det muligt at opdatere steam gennem den ?

Det er ISA server 2004 jeg bruger. Jeg har søgt på google men fandt ikke noget der kunne bruges.

Hvis der er nogen der har en god side til tips omkring regler i ISA vil jeg meget have et link :D

På forhånd tak
Avatar billede es-web.dk Nybegynder
29. marts 2005 - 15:53 #2
Takker for siderne.

Der er ikke nogen der har et foreslag til hvordan jeg kan få steam til at gå igennem ?
Avatar billede screem_brille Novice
29. marts 2005 - 15:56 #3
det komemr jo helt an på vilke porte det er det drejer sig om ? og når du ved det er det jo rimelig simpelt at oprette en regel som tillader dette.
Avatar billede es-web.dk Nybegynder
30. marts 2005 - 15:23 #4
Ja det er rigtigt nok men jeg kan ikke finde noget om hvilke porte det er :S Så jeg er lidt på bar bund omkring det.. Men hvis der er nogen der har en god ide til hvilke porte det er så vil jeg meget gerne høre om det
Avatar billede sitemaster Nybegynder
16. april 2005 - 10:33 #5
ved ikke om det er for sent, men producentens hjemmeside er som regel en god hjælp til sådanne spørgsmål :D

http://steampowered.custhelp.com/cgi-bin/steampowered.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=160&p_created=1093381261&p_sid=C6Nbe4Dh&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPSZwX3NvcnRfYnk9JnBfZ3JpZHNvcnQ9JnBfcm93X2NudD0yNjUmcF9wcm9kcz0mcF9jYXRzPSZwX3B2PSZwX2N2PSZwX3BhZ2U9MQ**&p_li=&p_topview=1

hvis linket ikke virker så er her hvad de skriver.

The following ports must be open in your firewall and router for Steam and Steam Games to work:

UDP 1200    (used for friends service)
UDP 27000 to 27015 inclusive
TCP 27020 to 27039 inclusive
TCP 27040 and 27041 only for CyberCafe Owners

Computers running Dedicated Servers need these ports open:

UDP: 27015 and 27020 (default HLDS, SRCDS and HLTV port)
TCP: 27015 (SRCDS Rcon port)

If your server uses a different hostport then you will need to adjust the above accordingly.

For help on port forwarding for your Router, please consult this excellent website: http://www.portforward.com.

For assistance with your Firewall you will need to go to the support site for your particular Firewall.