Avatar billede th1 Nybegynder
28. marts 2005 - 12:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TDC Norton

Hejsa jeg har en sikkerheds pakke hos TDC og jeg ville gerne Hente Norton InternetSecurity igen fordi den anden er udløbet  men når jeg har fjernet gamle norton og vil installer den nye så kommer der at mit abbonment er udløbet  :s men jeg har betalt for næste sesion

Nogen der har en løsning  ?

m.v.h. th1
Avatar billede hyggehesten Nybegynder
28. marts 2005 - 12:45 #1
Du skal købe en ny programlicens ?
Avatar billede ebe Praktikant
28. marts 2005 - 12:50 #2
metoden er lidt uortodoks, og prøv og se om der ikke kommer andre muligheder først, men jeg har brugt registry crawler
http://www.4dev.com/regc/index.htm
og fjernet alle nøgler som hedder norton og symantec.
Derefter kunne jeg geninstallere som ny.
men den virker kun, hvis du ikke har andre symantec produkter på maskinen, ellers ødelægger du dem.
Avatar billede ebe Praktikant
28. marts 2005 - 12:58 #3
men HUSK: at rode i registreringen er altid farlig, så den er på eget ansvar og risiko. Tag evt. en backup først.
Avatar billede th1 Nybegynder
23. februar 2006 - 20:02 #4
lukker