Avatar billede heloo Nybegynder
23. marts 2005 - 11:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

brænderprogram

hvilket brænderprogram er det bedste til DVD, findes der et ligesom "clone cd" som er ligeglad med kopibeskyttelse?
Avatar billede kalp Novice
23. marts 2005 - 11:24 #1
Der er CloneDVD
Avatar billede kalp Novice
23. marts 2005 - 11:25 #2
Anbefaler ellers dette gratis software
http://www.cdburnerxp.se/download.php

og så alles lille yndling... Nero.
Avatar billede stefanbunk Nybegynder
23. marts 2005 - 14:23 #3
Der findes ikke nogle der er bedre en Clonedvd nej, men det koster selvfølgelig også noget det er helt i top, men så skal du også have anydvd det er et css dekodeværktøj der fjerner kopibeskyttelsen jeg har det selv, og det er hamrende let af bruge. Du kan finde det inde på www.slysoft.com, og forresten de første 21 dage er gratis af det så du har masser af tid at prøve løs i. :) ellers brug dvd decrypter. !
Avatar billede stefanbunk Nybegynder
23. marts 2005 - 14:24 #4
Og dvd decrypter er gratis, men slet ikke lige så godt som CloneDVD det brænder ud i bedste kvalitet
Avatar billede heloo Nybegynder
23. marts 2005 - 17:24 #5
har lige hentet/prøvet clonedvd det brokker sig sgu også over kopibeskyttelse på den dvd jeg vil brænde. mystisk..... det er bare en helt almindelig film...
Avatar billede kalp Novice
23. marts 2005 - 18:08 #6
prøv med blindwrite eller alcohol
Avatar billede heloo Nybegynder
23. marts 2005 - 18:17 #7
ok, tak for hjælp god påske ;-)
Avatar billede uffesteenberg Novice
27. marts 2005 - 01:57 #8
Mht. kopibeskyttesle så prøv med ANYDVD som stefanbunk nævner ovenover ;-)
Avatar billede stefanbunk Nybegynder
27. marts 2005 - 08:12 #9
Præcis, du skal jo huske anydvd, det er css dekodeværktøjet der fjerner kopibeskyttelsen ellers er det umuligt for dig. husk det !!