Avatar billede dundee Nybegynder
20. marts 2005 - 17:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ircop commands

Hej eksperter

Hvor kan jeg finder commands for IRCop ?

Jeg er IRCop på en server som jeg har med en kammerat men kan ikke helt finde nogen commands og står og skal slette en kanal som ikke har været i brug og ham der har lavet den er ikke længere bruger på vores server hvordan gør jeg det ? og hvor kan jeg finde generalle IRCop commands
Avatar billede levich Nybegynder
20. marts 2005 - 19:01 #1
Avatar billede dundee Nybegynder
20. marts 2005 - 19:04 #2
Levich kender du commands for at slette en kanal så folk kan regge den igen ? med et NYT pass
Avatar billede levich Nybegynder
20. marts 2005 - 19:06 #3
Nej, jeg kender ikke kommandoerne til irc.
Avatar billede dundee Nybegynder
20. marts 2005 - 19:07 #4
oki
Avatar billede dundee Nybegynder
31. marts 2005 - 13:54 #5
har funde det