Avatar billede dark_dream Nybegynder
16. marts 2005 - 19:00 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Et lille program til MSN Messenger

Hejsa.

Håber en eller anden kan lede mig på sporet efter et lille program, som kan køre sammen med MSN Messenger.

Programmet har jeg mistet, og kan nu ikke finde det, men med dette lille program kan man f.eks. se, om en på vennelisten har sat en på Ignorer eller fjernet ens nick derfra. Ikke at den "hacker" den anden. Er der mon en her på dette der ved hvor jeg kan finde dette henne ?

Mvh.

dark_dream
Avatar billede kalp Novice
16. marts 2005 - 19:02 #1
Er ikke inde i alt det der msn noget... men håber ikke du tænker på messenger plus! 3 hehe
Avatar billede kalp Novice
16. marts 2005 - 19:03 #2
sorry.. er vildt blind..
Avatar billede dark_dream Nybegynder
16. marts 2005 - 19:03 #3
Nej, ikke lige den jeg tænker på Kalp :-)
Avatar billede kalp Novice
16. marts 2005 - 19:05 #4
Avatar billede nopsen Ekspert
16. marts 2005 - 19:06 #5
ved ikke hvor man finder et program som kan hentes til det, men denne online chekker virker på samme måde:
http://www.apniisp.com/status/msn_status.html
Avatar billede kalp Novice
16. marts 2005 - 19:07 #6
Avatar billede kalp Novice
16. marts 2005 - 19:09 #7
Håber jeg ramte rigtigt til sidste hehe.. den kan man i det mindste downloade.. og ser ud til den også virker med mange andre!
Avatar billede dark_dream Nybegynder
16. marts 2005 - 19:12 #8
Kigger lige - den første du sendte er faktisk rimelig okay ...
Avatar billede dark_dream Nybegynder
16. marts 2005 - 19:14 #9
Jeg takker og bukker .....
Avatar billede kalp Novice
16. marts 2005 - 19:15 #10
Selv tak:))
Avatar billede mortenjorgensen Nybegynder
24. marts 2005 - 17:02 #11
Hvordan fungerer det program?
Avatar billede dark_dream Nybegynder
26. marts 2005 - 13:09 #12
mortenjorgensen>> Det fungere faktisk rigtig godt... og jeg kan se at sitet bliver løbende holdt opdateret med nye ting... så jeg kan kun varmt anbefale den, hvis man er lidt "nysgerrig" *g*
Avatar billede dennisbj Nybegynder
26. marts 2005 - 14:37 #13
Bruger aldrig msn
hvis du gerne vil ha et godt msn program til og overvåge folk må svaret være AMSN alle koder der kan udnyttes i M$ msn er tilgængelige her,,,

en god ting jeg bruger tit er hvis eks en person aktiver en samtale med dig popper der straks et vindue hos dig inden personen er startet med og skrive, og det var kun en ting jeg har nævnt kig selv

http://amsn.sourceforge.net/index.php