Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2005 - 08:50 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Fortryde sletning DVD-RW

Jeg "kom til" at bestille en hurtigsletning af en CD-RW, men fik ikke rettet til det rigtige drev. I stedet begyndte Nero en hurtigsletning af min DVD-RW, hvor der uheldigvis var en CD, hvor jeg have nogle filer, som jeg gerne vil have tilbage.
Jeg afbrød hurtigsletningen så hurtigt som muligt, men jeg kan alligevel ikke se nogle filer på DVD'en mere.

Er der en mulighed for "undelete", når det ikke var en grundig sletning men en hurtigsletning?????
Avatar billede double-g Juniormester
16. marts 2005 - 12:26 #1
IsoBuster var nok et forsøg værd.

http://www.smart-projects.net/isobuster/
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2005 - 09:54 #2
Har prøvet, men kan ikke finde nogle data på disken.
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2005 - 12:10 #3
Jeg lukker
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2005 - 12:12 #4
Jeg smider 50 points til dig double-g for at forsøge at hjælpe.
Avatar billede double-g Juniormester
06. april 2005 - 12:54 #5
Fair nok. Takker :-)
Avatar billede mtj111 Novice
11. april 2005 - 20:14 #6
Jeg ved godt at der er lukket nu... men point er heller ikke alt ;)

Der findes diverse recovery programmer; ikke alle virker på DVD'er, men prøv at søge "free recovery program download" på google. Men lige en advarsel: Det tager LANG tid; en diskette tager ca. 1,5 time at gennemsøge for slettede filer.

Det er ikke sikkert om det virker. Det kommer også an på hvilket program, og hvilken metode du bruger til sletningen

Hilsen Michael